El fòrum canvia de lloc
Per recomanació de l'espitgn, l'any que ve traslladarem aquest fòrum a un grup nou on hi crearem nous fòrums per separar els temes tècnics, dels de traducció i dels filològics, i potser d'algun altre si s'escau.
Jo en principi, penso que el grup l'anomenaria "MACA't" i a dins hi podem ficar els fòrums: General, Traductors, Llibre d'Estil, Novells, …
No ho sé, ara no estic gaire inspirat, segur que vosaltres ho sabreu acotar millor. Au, que no faltin les idees... 
31 desembre 2008 16:38
Hola:
M'arrisco a fer una proposta de subfòrums... a veure què us sembla :
1) Estat de la traducció: Aquí hi anirien els fils "Qui tradueix què" i els seus relacionats "Core Services: Procès de traducció", "Frameworks: Procés de traducció", etc... No sé si el fòrum permet temes "amb xinxeta" per tenir-los sempre al primer lloc de la llista, però estaria bé. També anirien els fils que parlen d'aplicacions, frameworks, etc... específics.
2) TecnoMaca't: qualsevol tema sobre el funcionament del programa, des de problemes de sincronització, dubtes sobre funcionament, etc... No estaria malament tenir un fil "de portada" sobre enllaços als video tutorials i demés recursos per conèixer més a fons el programa.
3) LlinguoMaca't: qualsevol tema de tipus filològic sobre la traducció, dubtes, recursos en xarxa (diccionaris, llibre d'estil, recull de termes informàtics, etc...), debats sobre l'utilització de termes, estructures...
4) NeoMaca't: Tots els temes relacionats amb el Maca't per a novells... què fa, com funciona, tot per fer perdre la por als nouvinguts i per engrescar-los a col·laborar!
5) "Maca't Confidential"
: Un calaix de sastre per parlar sobre temes menys seriosos, notícies i opinions sobre el programa o sobre el procés que van apareixent per la xarxa, etc...
Ja direu (els noms dels subfòrums els he anat improvisant a mesura que escrivia el post, no em matxuqueu gaire...
)
salut
10 gener 2009 22:01
Potser caldria afegir un altre subfòrum, on podríem fer suggeriments sobre noves prestacions del programa.
11 gener 2009 13:23
Em semblen molt bones opcions, però li trauria la reiteració de "macat". Potser quelcom així:
- Benvinguts (per als nouvinguts)
- Safareig (per a fer safareig)
- Novetats (per anunciar noves traduccions, …)
- Suport Tècnic (per resoldre temes tècnics)
- Traducció (per a coordinar les traduccions)
- Llengua (per parlar de temes filològics)
- Suggeriments (per queixar-se del programa
)
Ara mateix no està implementada la funcionalitat de ficar xinxetes als temes, però ho puc fer en un moment.
11 gener 2009 15:27
Si ningú s'hi oposa, els començaré a ficar.
Sempre es pot canviar el nom després.
12 gener 2009 19:22
a mi em sembla molt bé. Endavant, doncs, per la meva banda.
13 gener 2009 00:58
Doncs ja està fet.
Ara tot és a Safareig, ara ho aniré movent.
13 gener 2009 09:39
Bé. Ja ho he distribuït una mica com m'ha semblat. Si creieu que alguns tema se m'ha escapat de lloc, ho dieu i ja el canviarem.
Si no us agrada l'ordre, els noms o les descripcions també es pot canviar. Viam si ara els fòrums són més àgils i esperem que als novells no els faci tant respecte participar al projecte. 
13 gener 2009 09:52