Nova versió: 376

Aquí teniu la versió 0.2 actualitzada per solucionar el problema de sincronització amb el servidor a l'hora de rebre les propostes de les aplicacions més grans.
- http://public.poble.cat/MacOSX/Leopard/Traduccio/MACat/MACat_v0.2_(376).zip

El problema era degut a que el servidor és compartit, i si triga massa a processar alguna petició mata automàticament la petició per evitar que molesti als altres usuaris. :-(

Això ha fet que s'hagi hagut de modificar una mica la BD del servidor, i canviar la forma de processar les peticions. Aquesta modificació farà que les versions anteriors del MACa't no funcionin més amb el servidor, i caldrà que us descarregueu la nova. :)

Algunes millores que s'han fet són:

1.- El processat del servidor a l'hora d'enviar dades ha millorat el rendiment de l'ordre d'un 60% si les dades ja les ha enviat un altre usuari. Els qui envien les dades per primer cop, seguiran trigant la mateixa estona.

2.- El servidor només processa les propostes d'una aplicació un cop al dia. Això es fa per evitar una sobre-càrrega, ja que aquest processat és bastant costós. Això vol dir que els canvis fets per la gent no estaran disponibles fins l'endemà.

3.- El servidor intenta processar les propostes d'una aplicació tota de cop. Si no és possible, ho farà de mica en mica, amb trams dels 200 elements que li envia el MACa't. No obstant, de tant en tant encara hi ha errors de servidor

4.- Arreglat un error del MACa't que tenia intercanviats els filtres (A) i (S). Ara ja filtren correctament.

5.- S'ha afegit un botó per afegir un text en blanc. Si esborreu el contingut d'una proposta, no queda un text en blanc. Només ho podreu fer amb aquest botó. Aquest botó s'ha ficat perquè els qui teniu la versió 3.0 de l'eina "ibtool" us agafa molts textos en blanc que no cal traduir i així podeu proposar també un text en blanc. Jo tinc la versió 3.1 (perquè sóc desenvolupador) i no tenia aquest "problema".

6.- S'ha afegit tres nous filtres:

6.1.- El "Dades (*?)" permet utilitzar comodins. Per defecte el "Dades" seria com si fiquéssim "*text_cerca*" a aquest nou filtre. Això vol dir que podeu detectar textos que comencin o acabin en un cert text, o fer consultes més complexes "prefix*mig*sufix". L'asterisc "*" equival a zero o més caràcters qualsevols, i l'interrogant "?" equival a un caràcter qualsevol.

6.2.- El "Info (*?)" permet trobar elements que tinguin una entrada amb una informació en particular. També es poden utilitzar els comodins. Jo l'utilitzo principalment en les aplicacions que he traduït, per comprovar quines propostes han fet l'altra gent, i així mirar d'arreglar algun error. Això ho faig ficant "+++++-?" al filtre, de manera que em trobi tots els elements que tingui propostes d'altra gent, també podria fer-se mirant a altres versions ficant un interrogant al tercer caràcter: "++?++-?"

6.3.- I per acabar el "Blanc" ens permet detectar les propostes en blanc. Per a activar-lo, haureu d'escriure qualsevol caràcter dins del filtre, i us mostrarà totes les entrades que tenen alguna proposta en blanc.

Bé, em sembla que això és tot. Espero que us vagi perfecte. ;)

Xin  sep  09 novembre 2008 20:23

:-((

Sembla que el destí es fica en contra meu. Havia provat el funcionament perfectament amb el servidor beta, important l'iTunes i ara ja torna a fallar.

Si fins i tot baixant la configuració de rebuda de propostes a "50", el servidor falla. Ara ho estic provant amb "25", però aquesta no és la solució. :-(

Viam, si trobo una manera més òptima de rebre les propostes. ^_^

Xin  sep  09 novembre 2008 21:03

:D

Bé, ara sembla que torna a funcionar amb valors de 200. Això sembla que és cosa del servidor, que fot el que li ve de gust. :-((

Ara ho provaré amb valors més grans… ^_^

Xin  sep  09 novembre 2008 21:39

Ara funciona fins i tot amb valors de 500. I el processat del servidor no triga ni 3 segons. Això sí, després s'envien les dades (~10 segons) i després es processen (50 segons). És clar que el meu portàtil és de fa 5 anys.

També cal dir que jo ja tinc la majoria de les dades, i no les demana al servidor.

Bé, haureu de ser pacients si us passa. Són les causes de tenir un servidor compartit. :-\

Xin  sep  09 novembre 2008 21:53

Gràcies a l'espitgn que se n'ha adonat, he fet una modificació a l'ajuda del botó "blanc". Aquest botó serveix per establir la propostaen un text buit "" i s'ha de diferenciar del botó "X" que serveix per eliminar la proposta.

La modificació ja està al servidor i la podeu descarregar. ;)

Xin  sep  10 novembre 2008 10:06

Au, una nova característica per recomanació de l'Espitgn. Si teniu un element seleccionat i voleu saber de quin recurs i aplicació només cal que fiqueu el ratolí sobre la descripció i us sortirà el nom de l'aplicació i el nom del fitxer.

imatge

Xin  sep  10 novembre 2008 10:32

Selecciona'l abans d'enviar el commentari