Quina política de preus fareu?
Trasllado aquí una pregunta que m'han fet i no sabien on ficar-la. El millor sempre és obrir un tema nou. Així no es barregen coses. 
M'interessaria poder actualitzar totes les meves màquines al català quan surti la versió 1.
Ara seria un mal de cap per mi ja que ho hauria de fer manualment i perdria moltes hores.
La meva pregunta és: Si tinc 10 màquines per actualitzar, fas paquets o preus per família
nombrosa o te'ls haig de demanar individuals.
23 desembre 2008 12:08
Això encara no ho tenim clar, però us explico la situació que tenim. I potser podeu fer alguna recomanació…
- Volem obtenir un retorn del temps dedicat i si pot ser una mica més per seguir millorant el programa.
- Volem que el preu sigui quelcom simbòlic, però proporcional a les capacitats de cadascú.
- Si evitem que es pirategi i aconseguim que la gent hi estigui interessada, podrem rebaixar el preu.
Amb aquestes premisses, tenim:
- No es pot fer pagar el mateix a algú que té 1 màquina que li dura 8 anys, que a algú que en té 4 que se les canvia cada 3 anys. Les seves capacitats econòmiques són clarament diferents, i l'estalvi que tindria qui en té 4 es traslladaria a qui en té només 1.
- Per evitar que es pirategi, el millor és que el preu sigui baix i que la llicència depengui de la màquina. Això a la vegada ens serveix per aconseguir el punt anterior.
- Ahir vaig tornar-me a posar en contacte amb la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació per si tenien previst algunes ajudes per aquests tipus de projectes i si s'hi podia optar. Si s'aconsegueixen (no ens fem il·lusions tampoc) i aquestes són econòmiques mirarem de dedicar-ne una mica al servidor (si ens cal) i la resta a rebaixar els preus.
- Si el problema és pagar-ne 10, 100 o 1000 de cop, ja mirarem de permetre seleccionar la quantitat, o sempre és pot parlar personalment per trobar una altra forma de pagament.
Amb tot això i el primer que em passa pel cap, és tenir una política semblant a la que té la fundació punt.CAT. De manera que si s'arriba a uns objectius, es rebaixi el preu i es fiqui a disposició dels qui ja han pagat, l'accés a un nombre addicional de llicències.
Si algú té alguna idea millor, sempre serà benvinguda. 
23 desembre 2008 12:40