Quina política de preus fareu?

Trasllado aquí una pregunta que m'han fet i no sabien on ficar-la. El millor sempre és obrir un tema nou. Així no es barregen coses. ;-)

M'interessaria poder actualitzar totes les meves màquines al català quan surti la versió 1. 
Ara seria un mal de cap per mi ja que ho hauria de fer manualment i perdria moltes hores.
La meva pregunta és: Si tinc 10 màquines per actualitzar, fas paquets o preus per família
nombrosa o te'ls haig de demanar individuals.

Xin  sep  23 desembre 2008 12:08

Això encara no ho tenim clar, però us explico la situació que tenim. I potser podeu fer alguna recomanació…
- Volem obtenir un retorn del temps dedicat i si pot ser una mica més per seguir millorant el programa.
- Volem que el preu sigui quelcom simbòlic, però proporcional a les capacitats de cadascú.
- Si evitem que es pirategi i aconseguim que la gent hi estigui interessada, podrem rebaixar el preu.

Amb aquestes premisses, tenim:
- No es pot fer pagar el mateix a algú que té 1 màquina que li dura 8 anys, que a algú que en té 4 que se les canvia cada 3 anys. Les seves capacitats econòmiques són clarament diferents, i l'estalvi que tindria qui en té 4 es traslladaria a qui en té només 1.
- Per evitar que es pirategi, el millor és que el preu sigui baix i que la llicència depengui de la màquina. Això a la vegada ens serveix per aconseguir el punt anterior.
- Ahir vaig tornar-me a posar en contacte amb la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació per si tenien previst algunes ajudes per aquests tipus de projectes i si s'hi podia optar. Si s'aconsegueixen (no ens fem il·lusions tampoc) i aquestes són econòmiques mirarem de dedicar-ne una mica al servidor (si ens cal) i la resta a rebaixar els preus.
- Si el problema és pagar-ne 10, 100 o 1000 de cop, ja mirarem de permetre seleccionar la quantitat, o sempre és pot parlar personalment per trobar una altra forma de pagament.

Amb tot això i el primer que em passa pel cap, és tenir una política semblant a la que té la fundació punt.CAT. De manera que si s'arriba a uns objectius, es rebaixi el preu i es fiqui a disposició dels qui ja han pagat, l'accés a un nombre addicional de llicències.

Si algú té alguna idea millor, sempre serà benvinguda. :)

Xin  sep  23 desembre 2008 12:40

Selecciona'l abans d'enviar el commentari