PROBLEMA: El MACa't no m'identifica l'usuari
Trasllado aquí la discussió amb en jcarrerass, per trobar el problema que té amb la identificació de l'usuari amb el MACa't.
21 desembre 2008 18:58
El problema que tens és molt estrany, ja que el teu usuari és normal. 
El primer que he provat, és provar el teu usuari (he ficat una altra contrasenya durant un minut) al MACa't, i m'ha sincronitzat perfectament.
El MACa't fa servir el motor del Safari per identificar-se. Per tant, el primer que em passa pel cap preguntar-te:
- Utilitzes el Safari per entrar a aquests fòrums?
Comprova que no tinguis les galetes del Safari desactivades.
21 desembre 2008 19:09
Hola Xin, si, utiltzo Safari per navegar, i tinc les cookies permeses per on navego. Realment no entenc res. Ara quan sincronitzo el programa MACat se me penja
21 desembre 2008 23:01
Prova una altra cosa a les preferències.
1.- Obre les preferències
2.- Assegura't que les dues adreces són:
- http://acces.poble.cat/entrar/
- http://macat.poble.cat/sync/
3.- Escriu el teu nom d'usuari i prem return
4.- Escriu la contrasenya i prem return
De vegades no pensem a prémer return (o es canvia de camp), i la contrasenya no queda assignada. Ja que el programa es pensa que encara la estàs introduint.
Prova-ho, si us plau.
22 desembre 2008 08:59
Ho estic fent ara mateix. He tornat a entrar i he sincronitzat. Està rodant l'arc de sant martí!
22 desembre 2008 09:11
La roda segueix rodant encara
22 desembre 2008 09:19
Senyal que ja et funciona. Si vols veure el procés pots executar el programa "Consola" que pots trobar a /Aplicacions/Utilitats/Consola
22 desembre 2008 09:23
Ara ha parat i he clicat a l'eina engranada, i ... esperaré
22 desembre 2008 09:27
Ara tinc missatge dient que l'aplicació MACat s'ha tancat inesperadament, i tinc tres opcions: ignorar, informe o forçar reinici
22 desembre 2008 09:29
Pensa a desar (+S) de tant en tant, jcarrerass. Així si se't penja no perdràs la feina feta. 
Ara et caldrà tornar a sincronitzar si no l'havies desat. 
22 desembre 2008 09:36
He tornat a sincronitzar i estic veient per consola el procès. Quan finalitzi que faig?
22 desembre 2008 09:46
ara entenc. No havia desat en fianlitzar la sincronització. Però no puc desar mentre sincronitza!
22 desembre 2008 09:48
Deses (+S) per evitar haver de tornar a sincronitzar-lo.
Després per aplicar-la:
- Selecciones l'aplicació que vulguis aplicar.
- Prems a l'engranatge i en un parell de minuts t'haurà traduït tots els fitxers.
- Obres l'iTunes, i ja l'hauries de tenir en català.
A la "Consola" pots veure com va traduint cada fitxer fins que acaba.
22 desembre 2008 09:50
Bé gràcies per l'ajut Xin. ITUNES en català.
Jordi
22 desembre 2008 10:37
Ha estat un plaer.
Avui he après que no he de pressuposar tantes coses. 
Al final, només han estat problemets senzills de solucionar.
A saber:
- Assegureu-vos que teniu el català com a primer idioma
- Quan introduïu l'usuari i el password premeu return
L'idioma es canvia a les Preferències del Sistema > Internacional > Idioma
Quan editeu un camp, aquest no s'actualitza fins que es prem return o es canvia de camp (tabulador).
22 desembre 2008 10:53
En primer lloc vull donar-vos gràcies per la feina que esteu portant a terme.
A primers de novembre hem vaig registrar.
Per motius diversos encara no havia provat l'aplicació MACat.
Quan intento sincronitzar dades hem surten uns avisos:
*Error de Sincronització
No s'ha pogut connectar amb la pàgina d'identificació. Comprova que l'adreça és correcta i funciona.
*Error de Sincronització
No s'ha pogut identificar l'usuari. Comprova que l'usuari i la constrasenya són correctes.
He provat unes quantes vegades posant l'usuari i codi que vaig rebre per Mail i no funciona.
No se que fer... si hem poguéssiu ajudar.
Gracies
Jordi
06 gener 2009 15:17
Hola Jordi,
El primer error, de vegades passa quan el servidor no funciona, o si algú ha canviat l'adreça.
El segon error li passa a molta gent. El més provable és que quan entres la contrasenya no prems return, i el sistema no sap que ja has acabat d'introduir-la.
Espero que ja et funcioni.
06 gener 2009 17:23
Encara surt l'avís de: No s'ha pogut identificar l'usuari. Comprova que l'usuari i la constrasenya són correctes.
Ja premo return però no funciona.
Seguiré provant.
Gracies
08 gener 2009 18:50
Acabo de mirar, i veig que t'has identificat a les 18:43. Això vol dir que sí, que se t'ha identificat.
L'únic que podria ser és que no tinguis les galetes del Safari activades. Que utilitzes el Safari?
08 gener 2009 22:47
Bé, sembla que tinc el mateix problema, no m'identifica com a usuari.
Al posar el nom premo retorn i al posar la contrasenya també.
El safari te les galetes activades.
24 desembre 2009 00:50
Noi, no sé que passa, però a mi em passa el mateix. Potser és per culpa de l'Snow Leopard, ja que només fa unes setmanes que el tinc.
Ja hi faré un cop d'ull, i et diré quelcom.
24 desembre 2009 10:00
mnogueras, el problema d'identificació ja l'he trobat. Es veu que l'Snow Leopard no fica totes les variables a 0, com si que feia el Leopard i ara surten problemes derivats.
Deixa'm fer-hi unes quantes proves més amb la resta del programa, i en publico els canvis.
24 desembre 2009 10:37
mnogueras, ja he solucionat aquests problemes i pots descarregar-te'l des del següent enllaç.
- http://public.poble.cat/MacOSX/Leopard/Traduccio/MACat/MACat_v0.3_(404).zip
Els problemes són deguts al canvi de versió del sistema operatiu que tracta una serie de dades de formes diferents en com ho feia en les versions anterior.
Si trobeu algun altre problema, no dubteu a dir-lo.
Salut!!!
24 desembre 2009 13:12