PROBLEMA: maca't fa com si volgués expulsar el cd
Al arrancar el programa se sent com si el mecanisme del lector de cd volgués expulsar un disc (que no hi ha introduit). Tanco l'aplicació la torno a obrir i fa el mateix.
Si dintre la lectora tinc un disc no ho fa; un cop expulso el disc si torno a obrir el macat no ho fa, fins al cap d'una estona que torna al comportament inicial.
Tinc un macbook pro 15' de l'ultima fornada.
Es un comportament molt estrany així com sorprenent.
07 gener 2009 03:16
per cert. amb l'última versió 0.3 (384) del maca't, amb les anteriors no se si ho fa, perque sóc nouvingut.
07 gener 2009 03:17
si pugeu el volum se sent (esta gravat amb el micro del mateix macbook)
07 gener 2009 03:27
Doncs no ho entenc, el MACa't no hi accedeix per a res al CD... excepte que vulgueu afegir una aplicació del CD o aplicar-ne una traducció. 
No sabria dir-te que passa… I això et passa des del principi? Viam si a algú més li passa això, perquè sinó no podria dir el què és. :S
Per cert, borborbor, volia enviar-te un correu-e per que veig que estàs traduint aplicacions. I estaria bé que ho diguessis a el següent tema, per que la gent ho sàpiga i no repetim feina...
- http://forums.poble.cat/macat/general/macosx_qui_tradueix_que:65/
07 gener 2009 08:38
doncs casualitat que avui he llegit sobre el problema. Està clar que l'arrel del problema és el growl o és el mateix problema que afecta a growl.
http://www.faq-mac.com/noticias/33811/mac-os-x-1056-growl-tienen-problema-compatib...
Casualitat que escrigui això ahir i avui surti a l'rss això.
El cas és que he esborrat el growl i segueix passant igual. Intentaré anar aïllant el problema a veure què passa.
Salut
07 gener 2009 12:11
Bé, no sabria dir-te. El MACa't no s'hi comunica amb el Growl, tot i que en la nova aplicació havíem pensat d'implementar-ne la funcionalitat.
Pel que he llegit a l'enllaç que has ficat, mira de des-instal·lar el Growl amb el seu des-instal·lador.
Espero que trobis la solució.
07 gener 2009 13:44
Estic amb el borborbor. A mi em passa el mateix (i no tinc el growl instal·lat...)
Crec que en l'anterior versió també em passava, però no n'estic segur. No li vaig donar més importància, però és una mica estrany, sí.
Salut
07 gener 2009 18:55
Amplio informació: jo tinc un macbook dels darrers "blanquitus"
07 gener 2009 18:56
Doncs no ho sé. Si de cas en la nova aplicació ja m'ho miraré més a fons i viam si en traiem l'entrellat.
Ja us demanaré que em feu algunes proves. 
07 gener 2009 21:30