Sobre la pantalla d'inici

Hola:

Tal com es comenta al tema "Qui tradueix què" , he intentat posar la pantalla d'inici de sessió en català. He seguit els passos (editar el fitxer .GlobalPreferences.plist) sense problema, però ara la pantalla d'inici de sessió em surt en anglès. Dedueixo que no tinc carregat el recurs o llibreria responsable de la traducció d'aquesta pantalla.

Em podries dir quin és?

Gràcies

espitgn  sep  29 desembre 2008 01:51

Ara no recordo quines llibreries i en quin ordre s'ha de fer. Així que et dic les llibreries que recordo i tu les proves i ja diràs si et funciona, i ho apuntem al tema "A la recerca de l'aplicació perduda". ;-)

En principi em sembla que vaig traduir aquestes dues. La segona és la que té els finestres d'inici de sessió.
- loginwindow (v 5.3) - Xin - FET - /System/Library/CoreServices/loginwindow.app
- loginwindowUI (v 5.4) - Xin - FET - /System/Library/CoreServices/SecurityAgentPlugins/loginwindow.bundle

Si per alguna cosa no et funciona, és possible que també hagis de traduir aquesta:
- SecurityAgent (v 4.0) - Xin - FET - /System/Library/CoreServices/SecurityAgent.app

Em sembla que aquestes també són les encarregades dels missatges de permisos que també estan traduïdes. Si quan les tradueixis també et funciona l'autorització, digues-ho i també ho apuntem. Jo ja no me'n recordo, ja fa temps d'això...

imatge

Xin  sep  29 desembre 2008 09:12

Hola Xin:

Doncs dit i fet, és exactament el que deies:

- Cal traduir (o obtenir-les sincronitzant ;)) les 3 llibreries en l'ordre que has posat. He anat provant una a una i -quan he acabat amb la tercera- la pantalla de login estava en català.

- Sobre el tema de permisos, també tot correcte. Quan he traduït la tercera llibreria, ja m'han sortit en català els avisos de petició de permisos.

- També comentar que amb les dues primeres instal·lades, els missatges del tipus "voleu reiniciar l'ordinador", "voleu apagar l'ordinador"... surten en català.

- No costa res recordar altre cop que cal modificar l'arxiu ocult .Globalpreferences.plist segons com es comenta al tema "qui tradueix que" d'aquest fòrum.

Gràcies!!

espitgn  sep  29 desembre 2008 23:54

Perfecte, ara ja sabem segur que és així. Ja em va costar prou saber com fer-ho...

El tema del fitxer .Globalpreferences.plist ja hi ha una nota al final de la primera entrada del tema "Qui tradueix què".

Xin  sep  30 desembre 2008 10:37

Sí, és el que he posat al 4t punt de l'anterior missatge... era un recordatori per a tothom.

espitgn  sep  31 desembre 2008 11:17

Selecciona'l abans d'enviar el commentari