Safari 4 beta

Després d'alguns problemes amb la instal·lació de la nova versió beta del Safari, ja el tinc instal·lat i funcionant a la perfecció.

He provat de localitzar-la al català (a partir de la versió 3.2.1., que ja s'havia localitzat) i cap problema, tot i que ara tinc bastant elements en anglès... m'agradaria traduir aquests elements, però crec que ja es va comentar que, per a que els canvis queden reflectits en el Maca't (després de fer la "actualització" dels recursos via el filtrar AS-RI, ja sabeu...), cal que sigui el traductor original qui ho faci...

Xin, crec que ho vas fer tu, no? Ja he vist que t'has desinstal·lat el Safari nou... com ho fem això ara? Per veure els elements traduïts, he de tenir el filtre AS-RI activat, a la que poso ASVRI, el normal, vaja, m'apareixen tots els elements sense traduir, i tinc por de començar a traduir els nous i que desapareguin després...

ja diràs

espitgn  sep  27 febrer 2009 17:02

Ja me'l torno a instal·lar i n'enllesteixo la traducció dels fets. Però volia esperar a la versió 4 definitiva… Ni els espanyols la tenen en el seu idioma.

Si vols traduir els nous, el millor és ficar el filtre AS-RI i traduir els que no tenen contingut res. No desapareixeran, no et preocupis. I si els envies, jo mateix els puc aprofitar. ;)

Xin  sep  27 febrer 2009 20:38

Ja he actualitzat les frases que ja existien. Al Safari hi ha un munt de frases noves, i al WebKit no tantes.

Si ho voleu anar traduint… Jo no m'hi ficaré fins que hi hagi la versió 4 definitiva, i si pot ser quan hi hagi les traduccions en espanyol, ja que amb anglès les paraules soles em consta de traduir.

Xin  sep  27 febrer 2009 21:09

Sí, tens raó. de fet, he reiniciat el mac i se m'han traduït bastants elements que no ho estaven abans... per a l'ús "normal" del programa és més que suficient tal i com està ara.

El millor és esperar l'aparició de la versió definitiva i -amb el suport extra de la localització a l'espanyol- acabar-ho d'enllestir.

espitgn  sep  28 febrer 2009 03:15

La versió 4 del Safari ja està traduïda des de fa uns dies.

Avui, però hi he vist un error (la vista dels enllaços estava desquadrada) i l'he esmenat, per si algú no s'hi ha fixat.

Xin  sep  16 juny 2009 20:17

Selecciona'l abans d'enviar el commentari