¡he fet una aplicacio y funciona!
hola per fi he acabat una aplicacio pero no se si serveix per alguna cosa, be t'explico es una aplicacio de aquelles que no surt l'icono al dock nomes surt una imatge petita a la barra de dalt on estan el iconos de la fecha etc..
be fas click al icono i surt un menu "crea conte nova" y "tanca", la aplicacio crea una conte de administrador i l'esborra cuan pasan 30 segons la aplicacio et demana el password de usuari, el nom del conte nou que vols crea i el password del conte nou
i si vols tanca l'aplicacio abans de que el conte nou s'esborri et surt una alerta i no et deixa tanca l'aplicacio fins que el conte nou s'ha esborrat , en principi es per poder instalar aplicacions que et demanen les dades d'administrado amb unes dades de administrador temporal per si l'aplicacio es maliciosa i t'agafa el nom i el pasword i l'envia fora del ordinador.
¿creus que te alguna utilitat o en realitat aixo no pasa? de totes formas estic molt content per que es la primera aplicacio pel mac que he fet i nomes fa uns mesos que començat.
08 maig 2009 00:35
Deu n'hi do, que la teva primera aplicació faci tot això.
Utilitat no sé si en té. Per mi no gaire, ja que no m'instal·lo res que no en sàpiga la procedència. Res pirata ni que no ho hagi provat més gent anteriorment.
I sempre que una aplicació em demana la contrasenya d'administrador vigilo molt quina aplicació és. I si realment cal que tingui permisos d'administrador.
De totes formes, potser si que a algú li pot interessar. Però no sé si val la pena tenir una aplicació resident per instal·lar molt de tant en tant alguna aplicació. Un altre dubte que tinc és, que passa amb els permisos de que han instal·lat un cop elimines l'usuari administrador temporal?
08 maig 2009 08:37
Be, no se que passa amb els permisos ,no se si els perden o no pero tindre que comprobar lo d'alguna manera, algunes aplicacions nomes et demanen els permisios per possar un archiu a alguna carpeta del sistema o per llegirla (em sembla) ,pero no se si necesiten els permisos per llegirla despres altres aplicacions et demanen els permisos per fe que nomes l'administrador les pugui instalar i no els necesiten mai mes, be gracies per respondre cuan tingui mes dubtes t'escriure , es un luxe tenir algu per preguntar, Adeu.
08 maig 2009 12:42
Lo dels permisos t'ho deia perquè, si crees un usuari per a copiar fitxers, si després elimines l'usuari podria ser que només l'administrador hi pugui accedir.
08 maig 2009 16:04
Vale, si es lo mes provable.
08 maig 2009 22:41